Developed in conjunction with Ext-Joom.com

Upravljanje zgradama

Komunalno-Zabok d.o.o., Zivtov trg 3, Zabok, bavi se poslovima Upravljanja i održavanja stambeno poslovnih objekata od 1998. godine. Registrirani smo kod Trgovačkog suda u Zagrebu za poslove upravljanja i održavanja stambeno – poslovnim objektima.

Temeljem dugogodišnjeg iskustva, radimo kompletan stručni pregled stambeno poslovnih objekta i sugeriramo Vam određene zahvate - poboljšice na istom .

Komunalno-Zabok d.o.o. temeljem Međuvlasničkog ugovora te Ugovora o upravljanju, a sukladno Zakonu o vlasništvu i drugim stvarnim pravima, vodi cjelovitu organizaciju upravljanja i održavanja stambeno poslovnih objekata, obračunava i naplaćuje zajedničku pričuvu, organizira obvezne radove na objektima ( servis vatrogasnih aparata , servis hidrantske mreže , pregled i čišćenje dimovodnih kanala , osiguranje objekta,deratizacija i dezinsekcija objekta ) zastupa interese suvlasnika kod nadležnog suda te preuzima na sebe obvezu popravka kvarova hitne naravi – hitne intervencije – puknuće ili propuštanje vodovodnih ili kanalizacijskih cijevi, propuštanje krova ( oluja , pad grana i sl. ) , kvarovi na električnim instalacijama te propuštanje u plinskom ili toplinskom sistemu . Po pitanju hitnih intervencija , naše ekipe stoje Vam na raspolaganju 24 sata na dan .

Dajemo Vam potpuni suport glede etažiranja objekta tj. spajanja knjige položenih ugovora sa gruntovnicom .

Komunalno – Zabok d.o.o. upravlja i održava cca. sedamdeset ( 70 ) stambeno – poslovnih objekata i to u gradu Zaboku, Zlataru, Oroslavju i Donjoj Stubici te općinama Krapinske Toplice, Bedekovčini, Zlatar Bistrici, Velikom Trgovišću, i Svetom Križu Začretjete, te mjestima Poznanovec i Brestovcu Orehovićkom .
Komunalno-Zabok d. o .o . konstantno pozitivno posluje te smo u mogućnosti pomoći kod određenih poboljšica na Vašem objektu kao na primjer – popravak ili dogradnja krova , uređenje fasade , uređenje zajedničkih prostorija , uređenje okoliša zgrade i slično prema Vašoj želji , a koje jasno definiramo ugovorom .

Unutar trgovačkog društva posjedujemo profesionalni tim stručnjaka koji će u potpunosti zadovoljiti sve Vaše potrebe glede cjelokupnog održavanja objekta, a koji Vam stoje na raspolaganju 24 sata na dan .
Radimo kompletno vođenje knjigovodstva sa završnim računom, financijsko izviješće svaka 3 mjeseca, godišnji program upravljanja za svaku godinu, pripravnost za slučaj hitnih intervencija, kompletan stručni pregled objekta, plaćanje računa za stubišnu rasvjetu i drugo po potrebi.
Važno je napomenuti da svaka zgrada ima svoj zasebni žiro-račun, te Predstavnik suvlasnika i suvlasnici imaju svakodnevno potpuni uvid u prihode i rashode. Svaka 3 mjeseca Predstavnik suvlasnika dobiva financijsko izviješće za zgradu koje stavlja na oglasnu ploču, na uvid svim suvlasnicima .
Predstavnik suvlasnika, uz osobnu lozinku može na Internet stranicama našeg društva svakodnevno provjeriti stanje svoje zgrade, te su mu dostupna sva izviješća vezana za njegovu stambeno poslovnu zgradu .
Za sve ostale obavijesti i pojašnjenja možete se obratiti na telefon broj 049/492-355 ili 049/226-630 od 07.oo h do 15.oo h , svaki dan osim subote i nedjelje ili na broj 099-6911-119 od 0.00 do 24 h svakim danom.